VirusAlert.nl logo
  23 augustus 2017 Blog | Virusscanner vergelijken | nieuwsbrieven | alerts | links | faqs | partners | adverteren | contact
Naam:
Shell / Esso prijsdaling hoax
Datum:
08 december 2002
Eigenschappen:
Hallo allemaal,

Misschien helpt het onderstaande verhaal, het proberen waard!
Het gaat over intelligente oorlogvoering tegen oliemaatschappijen. Men zegt dat [vanwege de oorlog!?] de olieprijzen weldra de pan zullen gaan
uitrijzen. Maar wil je dat aan de pomp de prijzen dalen? Dan moeten we samen optrekken en eendrachtig handelen. Er is een geniaal idee
ontstaan,intelligenter dan het plan om op een vastgestelde dag helemaal niet te tanken. Om dat soort besluiten lachen de oliemaatschappijen slechts omdat die weten dat we onszelf niet kunnen beschadigen door permanent af te
zien van aankoop van brandstof.

Het idee om op één vastgestelde dag geen drup
brandstof te tanken levert onszelf meer problemen dan de oliemaatschappijen. Maar het voorstel dat wij doen levert een schrikwekkend resultaat indien
het op grote schaal wordt toegepast. Lees onderstaande helemaal door, en doe mee met ons !!!

De oliemaatschappijen (van de staten) van de OPEC hebben ons doen Geloven dat ZIJ de olieprijs vaststellen. Er moet gericht actie worden gevoerd
om duidelijk te maken dat het de consumenten zijn, en niet de oliemaatschappijen, die de markt bepalen. De enige manier om de prijzen werkelijk te zien dalen is de oliemaatschappijen in de portemonnee te treffen door hun brandstof niet meer te kopen; en dan wel zonder onszelf
te schaden want we hebben onze auto immers nodig.

Dit is het voorstel: Koop geen druppel brandstof meer bij de twee belangrijkste oliemaatschappijen (die nu gezamenlijk de markt bepalen):
SHELL en ESSO. Als die niets meer verkopen, zullen ze zich genoodzaakt zien de prijzen te laten dalen; en de andere maatschappijen zullen hen dan moeten volgen. Maar om dit plan impact te geven zullen wereldwijd de miljoenen klanten van SHELL en ESSO zich hierin moeten groeperen. En zó
kunnen we dat bereiken: Deze brief is aan 30 personen doorgestuurd. Als elke ontvanger hem doorstuurt aan 10 anderen (30+30x10) en die vervolgens ook weer aan 10 anderen (30+30x10+30x10x10), dan zullen bij de achtste
verzending 333 miljoen consumenten zijn bereikt !!! Dat is waarom normale kettingbrieven niet werken en deze juist wel. Stuur daarom deze brief naar zoveel mogelijk anderen met het verzoek hetzelfde te doen. En zo zullen we dus in 8 dagen tijd meer dan 300 miljoen personen op de hoogte kunnen hebben gebracht.

Laten we de handen uit de mouwen steken om samen sterk te zijn in plaats van melkkoeien!

Bedankt voor je medewerking!

 
Link: 

Veilige kortingscodes

Op KortingscodeLab.nl tref je de volgende kortingen en aanbiedingen:

Wilt u ook VirusAlert.nl steunen met een advertentie? Dat kan hier.

VirusAlert.com De internationale versie van VirusAlert.
MyAlert.nl (tip) Gratis opzegbrieven, abonnement beheer, kasboek en online agenda

© 2001-2017 VirusAlert.nl. Alle rechten voorbehouden. Disclaimer/PrivacyVirusalert is wordt doorontwikkeld door *Online Marketing Bureau - Springstof Marketing & Zoekmachine Marketing Bureau - Dutch Consultants RSS