VirusAlert.nl logo
  17 oktober 2017 Blog | Virusscanner vergelijken | nieuwsbrieven | alerts | links | faqs | partners | adverteren | contact
Titel:
VirusAlert introduceert remote helpdesk voor de computer leek.
Rubriek:
VirusAlert
Datum:
25 mei 2005
Bron:
(c) 2005, VirusAlert
Bericht:

VirusAlert introduceert vandaag een nieuw helpdesksysteem.
Dit helpdesk systeem bevat 3 ondersteunende pagina`s die gebruikers zoveel mogelijk op weg helpen door het geven van aanwijzingen en oplossingen. De helpdesk is ondergebracht op VirusHelpdesk.nl

Op basis van de adviezen van de eerste twee pagina’s binnen deze helpdesk dient een gebruiker nog altijd zelf actie te ondernemen. Dit kan al dan niet met behulp van softwaretools en andere hulpmiddelen.
Vaak moet men altijd nog handmatig instellingen in bijv. het windows register doen.

Voor gebruikers met weinig kennis is dit nog altijd een probleem. Reeds geruime tijd zocht VirusAlert hiervoor naar een passende oplossing. Deze oplossing staat op pagina 3.
In samenwerking met Kostons IT is een remote helpdesk opgezet. Deze unieke helpdesk bevat twee elementen; een telefonische assistentie en een remote component waarmee dezelfde helpdesk medewerker eenvoudig kan meekijken en werkzaamheden kan uitvoeren op het getroffen systeem.

Zo kan de klant eenvoudig via het internet zijn probleem laten oplossen. Voordeel is ook dat het direct tot kennisoverdracht leidt en dat alle acties volledig zijn te controleren.

Dirk J. Hengst van VirusAlert licht toe, ‘er zijn natuurlijk mensen die het gebruik van een stukje remote software niet toejuichen, het blijft een kwestie van vertrouwen, wij zijn ervan overtuigd in Kostons IT de juiste partner hiervoor te hebben gevonden. Een partij met veel kennis op dit gebied die begrijpt waar het de beginnende internetter om gaat’.

De dienst bevat een bestandje wat via de site www.virushelpdesk.nl wordt geopend. Dit bestand wordt geconnect naar de server waarna de verbinding open blijft parallel aan het telefoongesprek. De feitelijke betaling vindt plaats via de telefoonlijn en kost 80 eurocent per minuut.

De virushelpdesk.nl biedt passende oplossingen voor ieder pc-probleem. Enige voorwaarde is het hebben van een isdn, cable of dsl verbinding met het internet. De meest voorkomende vragen hebben betrekking op virussen, spyware en software-fouten.

Meer informatie: VirusHelpdesk.nl

Reactie plaatsen, log dan hier in
Advertentie:


 Reacties op dit bericht:
Er zijn nog geen reacties.

 Uw reactie:
U bent niet ingelogd dus kunt niet reageren op dit bericht.


© 2001-2017 VirusAlert.nl. Alle rechten voorbehouden. Disclaimer/PrivacyVirusalert is wordt doorontwikkeld door *Online Marketing Bureau - Springstof Marketing & Zoekmachine Marketing Bureau - Dutch Consultants RSS